marți, 4 mai 2010

Ghinionul si lipsa de concentrare a atacantilor in fata portii au oprit seria de 7 victorii consecutive din acest retur



Duminica 2 mai am jucat etapa cu numarul 24 pe teren propriu in compania echipei Arrubium Macin .
In primul meci al zile cel de juniori am castigat cu 6-3. Am inceput meciul mai slab si circa 20 de minute am fost presati de oaspeti timp in care am primit si un gol ,dupa care echipa se trezeste si reuseste egalare prin Tutuianu George care face o recuperare patrunde si suteaza puternic la poarta .Pana la pauza reusim sa preluam conducerea printr-un gol marcat de Ciprian Bizdideanu .Imediat dupa startul reprizei a doua acelasi Ciprian Bizdideanu duce scorul la 3-1 ,dupa numai cateva minute Macinul face 3-2 .Tutuianu George reuseste si el dubla si duce scorul la 4-2 asigurand victoria .Pe final mai marcam de 2 ori o data prin Tanase Daniel si prin Radu Cristi iar Macinul inscriu si ei golul de 6-3.
In al doilea meci cel al seniorilor am inregistrat primul rezultat egalitate dupa 7 victorii consecutive .
Incepem meciul in atac ratam cateva ocazii bune de a marca Macinul scapa pe contraatac si dupa o combinatie frumoasa in 3 reuseste golul de 0-1 .Reluam atacurile si la o incursiune a lui Mihai Badea in partea noastra stanga de atac egalam prin Lazar Nicusor .Pana la pauza mai ratam cateva mari ocazii de a prelua conducerea pe tabela.

Dupa pauza acelasi joc cu echipa noastra in atac dar cu actiuni nefinalizate pe cadrul portii .La o minge balbaita in careul nostru Macinul trimite o minge scoasa dincolo de linia portii de portarul nostru ,tusierul arata centrul terenului si scorul este 1-2. Atacam cu toata echipa ocaziile vin una dupa alta dar portarul la o lovitura libera executata de Jalba Marius ,transversala la un sut puternic a lui Tanase Ababei se opun golului egalizator.Iese Razvan Besliu intra Ioneticu Marian .



Crecan Cristi rateaza din 6 m o ocazie buna .Macinul scapa de 2 ori pe contraatac la dar portarul nostru este la post si reuseste sa intervina salvator . Pe final Jalba Marius ia o actiune pe cont propriu dribleaza 2 fundasi adversi este faultat si obtine un penalty transformat cu siguranta de Crecan Cristi.
In ultimul minut al meciului Ababei Tanase mai scapa o data singur cu portarul advers dar nu reuseste sa marcheze sutand in portar .Fluier final si se incheie seria de victorii 7 victorii consecutive din acest retur .
REZULTATE SENIORI :
Triumf Cerna-Pescarusul Sarichioi 3-0
Razelm Jurilovca-Granitul Babadag 0-3
National Somova-Gloria Agighiol 4-0
Fl.M.Kogalniceanu-Soimii Topolog 9-0
Unirea Casimcea-Arrubium Macin 2-2
Eolica Baia-Tractorul Horia 5-1
Progresul Isaccea-Viitorul Ciucurova 2-3
Luceafarul Sl. Cercheza a stat .



href="http://3.bp.blogspot.com/_IgGq49J1AQ0/S9_XBGahHwI/AAAAAAAAAYY/1fzeoH1xnUU/s1600/DSC01514.JPG">


7 comentarii:

  1. Pacat ca nu am putut castiga am fost clar peste Macin , mai ales pentru oamenii care au fost la stadion (foarte multi )

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau sa te contrazic, dar am fost in tribune la meci si la golul de 2-1 pt macin la seniori, mingea trecuse linia portii. eram in tribune exact in dreptul liniei portii. si omul vostru care a respins-o(nu portarul) a lovit mingea dupa ce intrase in poarta cu intreaga circumferinta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si eu ce am zis ? "scoasa dincolo de linia portii "

    RăspundețiȘtergere
  4. cacat cu perje,niste brute care alearga dupa o mingie sa o bage in poarta, halal

    RăspundețiȘtergere
  5. DAR SA AVETI SI ALTI NOROCUL NOSTRU SA VA FURE ARBITRUL CI IL ARE CA ARBITRU PE LEBEDOV SI JOACA IN DEPLASARE PIERDE FARA DRERT DE APEL

    RăspundețiȘtergere
  6. FELICITARI JUCATORILOR PTR MECIUL DE MIERCURI CU CIUCUROVA .ATENTIE CU SLAVA CERCHEZA SAI BATEM SI PE ASTIA SI O ASTEPTA PE BAIA

    RăspundețiȘtergere
  7. cat a fost la casimcea-ciucurova??

    RăspundețiȘtergere