joi, 26 noiembrie 2009

Doua meciuri tari ,doua victorii una pe teren una la comisie


Sambata la Casimcea la juniori se anunta un derby intre locurile 2 si 3 din clasament intre Unirea din localitate si Luceafarul Slava Cercheza .Meciul si-a respectat statutul de derby si a inceput destul de tare cu faze la ambele porti ,scorul fiind deschis pentru Unirea de Ciprian Bizdideanu dupa un presing foarte bun si o greseala in apararea Luceafarului ,Unirea s-a aflat la conducerea jocului si dupa mai multe ocazii Tanase Dani a dus scorul la 2-0. La o faza in careul Unirii Taranasu Siviu a scos o minge dupa linia portii cu mana si a primit rosu direct si penalty , un penalty care l-a scos in evidenta pe portarul Adrian Dediu care a scos lovitura de la 11 metri.

Dupa pauza meciul a fost foarte dur si la un conflict intre 2 jucatori arbitrul a eliminat un jucator de la Slava jocul jucandu-se 10 la 10 pana la final .Spre final Ciprian Bizdideanu a reusit dubla si a dus scorul la 3-1 aducand linistea in tabara noastra .

La seniori dupa mai multe informatii venite din mai multe parti au fost urmariti atent jucatorii Luceafarului ale caror legitimatii pareau suspecte. Meciul a inceput destul de greu pentru noi cu cateva ocazii ale Luceafarului dar nefinalizate iar pana la pauza jocul a fost echilibrat iar marile ocazii au fost ratate de Unirea prin Enache Pilici si Razvan Besliu dintr-o lovitura libera .


Dupa pauza la o faza bine lucrata Luceafarul a reusit sa deschida scorul ,imediat la faza urmatoare un fundas al Luceafarului a respins mingea cu mana din careu iar arbitrul a aratat fara ezitare punctul cu var .Cristi Crecan a inscris din penalty-ul acordat cu un sut plasat .Pana la final au mai fost cateva ocazii mari de ambele porti dar norocul si portarii care au fost foarte buni au facut ca nici o echipa sa nu se desprinda pe tabela ,iar in minutele de prelungiri la un contraatac al Unirii unul din oficialii de la Slava a aruncat cu o minge in zona unde se afla mingea pentru a oprii jocul .Adervatul spectacol petrecandu-se in vestiare dupa meci cand cei de la Slava au contestat 3 jucatori ai Unirii ,dupa care am contestat si noi un jucator a carui poza era schimbata pe legitimatie , simtindu-se cu musca pe caciula au plecat din vestiare fara macar sa se prezinte sa semneze raportul de joc ce a urmat dupa este redat mai bine aici http://www.obiectivtulcea.ro/stirile-zilei/16019-fotbal-liga-a-iv-a-sanciuni-record-pentru-luceafrul-slava-cerchez.html .Dupa etapa asta ne deplasam duminica la M.Kogalniceanu pentru un meci cu Rapid Izvoarele .

Rezultate etapa 12 seniori

Triumf Cerna - Progresul Isaccea 4-1
Eolica Baia - Rapid Izvoarele 10-0
Unirea Casimcea - Luceafărul Slava Cercheză 1-1(3-0)
Naţional Somova - Viitorul Ciucurova 0-1
Flacăra M. Kogălniceanu - Tractorul Horia 3-0
Razim Jurilovca - Arrubium Măcin 2-3
Pescăruşul Sarichioi - Gloria Agighiol 3-2
Granitul Babadag - Şoimii Topolog 3-1

18 comentarii:

  1. Incet incet urcam in clasament :):P

    RăspundețiȘtergere
  2. fan granitu babadag26 nov. 2009, 21:28:00

    aveti un portar sooper ...la juniori...cel mai bun juktor al vostru

    RăspundețiȘtergere
  3. Bv Unirea...Lipovenii joak urat !...Somova 1 loc la juniori ! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. kokos21, dar de unde sti tu sigur ca lipovenii joaca urat? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. am vb q cineva din Slava si mi`a zis k Lipovenii joak urat;))si asa am auzit si de la altii care au jukt impotriva voastra;))

    RăspundețiȘtergere
  6. bravo casimcea sunteti ce i mai buni,va salut si as vrea sa va vad mai sus.djglisa_timmy@radiocampusbuzau.

    RăspundețiȘtergere
  7. golul 2 nu a fost dat de cristi radu ci de Tanase Dani;):-p

    RăspundețiȘtergere
  8. si cartonasu rosu la primit Taranasu Siviu (Troky:))=)) )

    RăspundețiȘtergere
  9. dar la juniori de nu sau tr pct in clasamentx-(

    RăspundețiȘtergere
  10. Ms pentru corectarii si adaugari am scris la destul de multe zile dupa meci si chiar nu imi mai aminteam exact cum s-au dat golurile , punctele nu le-am trecut ca nu am toate rezultatele de la juniori pentru a putea trece punctele , si te mai astept cu comentarii dar poate iti lasi si numele nu anonim :P

    RăspundețiȘtergere
  11. tanase Dani autorul golului-:P

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna zioa !! am si eu o intrebare care este prostu care administreaza saitu asta ? Frate Documenteaza`te in primul rand nu mai minti pt. ca la meciu cu Luceafaru golul doi a fost inscris de jucatorul cu numaru 6 pe nume Tanase George-Dani ;) si cel care a fost eliminat in prima repriza si a comis 11 m. in cheama Taranasu Silviu. Pune dracu mana si invata jucatori Documenteaza`te Huu rusine sa iti fie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru anonimul de mai inainte are dreptate intr-o privinta ca nu am pus numele corect la un marcator greseala este a mea se mai intampla , scriu aici de placere accept orice critica dar de la oameni care se semneaza si daca te crezi in stare fa tu ceva mult mai bun decat ce am facut eu si rezolvam problema si limbajul te tradeaza nu ai mai mult de 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  14. Iuliane asa parca te cheama ma`m interesat:P am mai mult de 10 ani ma bucur pt munca care o depui aici bravo tie si Felicitarile mele ;) Dar ma deranjat faptu ca te-am vazut tot timpu in preajma acestor pusti si pare aiurea sa nu le stii numele.Nu iti cere nimeni sa stii toti jucatori dar macar pe cei din Casimcea era frumos sa le stii numele la toti. Mi-ai fost coleg de scoala eu am terminat scoala la Casimcea :P Imi Cer scuze pt jignirile adresate. Bafta multa in continoare :)

    RăspundețiȘtergere
  15. app :P ar fi frumos acum sa modifici dupa ce ai aflat numele jucatorului care a inscris golul 2 :P

    RăspundețiȘtergere
  16. casimcea are 35 pct la juniori... nu 32

    RăspundețiȘtergere
  17. Somova 52 dupa 13 meciuri ! b-)b-)

    RăspundețiȘtergere