marți, 6 octombrie 2009

Juniorii continua sa faca spectacol !!!

Duminica pe o vreme racoroasa si pe teren propriu datorita solicitarii celor de la Sarichioi de a juca meciul la noi pentru ca ei nu au stadionul terminat juniorii au continuat sirul victoriilor obtinand a 3-a victorie consecutiva si a 2-a la scor 0-10 .Dupa un meci care a parut mai mult de distractie juniorii din Sarichioi nepunand nici un moment probleme a urmat meciul echipelor mari . Meciul a inceput echilibrat dar la o greseala in aparare am primit un gol destul de usor, dupa care am avut cateva ocazii mari dar nu s-a reusit egalarea .Avand parte si de un arbitraj slab poate cel mai slab de care am avut parte pana acum, nervii au pus stapanire pe jucatori si dupa pauza am jucat aproape o repriza in 10 oameni dupa o eliminare care a plecat de la o faza stupida cand arbitrii au aratat un aut unul pentru o echipa altul pentru cealalta .Chiar si in 10 ocaziile mari au apartinut echipei Unirea dar de inscris au inscris tot Sarichioi pe contraatac . Scorul sa terminat 2-0.

Rezultate Complete etapa a V-a
Arrubium Măcin - Luceafărul Slava Cercheză 2-0,
Şoimii Topolog - Progresul Isaccea 4-1,
Granitul Babadag - Eolica Baia 2-1,
Flacăra M. Kogălniceanu - Triumf Cerna 1-1,
Razim Jurilovca - Naţional Somova 5-1,
Pescăruşul Sarichioi - Unirea Casimcea 2-0,
Gloria Agighiol - Rapid Izvoarele 4-1,
Tractorul Horia - Viitorul Ciucurova 6-2.
Etapa viitoare
Triumf Cerna-Viitorul Ciucurova,Luceafarul Slava Cercheza-Tractorul Horia,Rapid Izvoarele-Arrubium Macin, Progresul Isaccea-Gloria Agighiol,Eolica Baia-Soimii Topolog,Unirea Casimcea-Granitul Babadag,National Somova-Pescarusul Sarichioi,Flacara M.Kogalniceanu-Razelem Jurilovca.
Poze si cateva goluri filmate la juniori zilele urmatoare !

6 comentarii:

  1. bv frate..ai un blog tare..foarte frumos facut, felicitari. as vrea sa te rog si eu ceva, daca poti bineinteles, daca poti sa pui si rezultatele de la juniori,toata etapa. bft...ne vedem in etapa a 12.scces in continuare.


    un junior

    RăspundețiȘtergere
  2. Deocamdata fac destul de greu rost de rezultate abia am reusit sa iau un clasament care mi se pare destul de ciudat lasati si un id ceva ca sa va contactez

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar poate sa ti sa para ciudat, pentru ca la juniori victoria valoareaza 4 puncte, iar egalul 1 punct.
    In rest, ce sa zic? Te felicit si eu pentru realizarea acestui site si iti doresc sa poti sa-l tii actualizat cat mai mult timp. Te voi ajuta si eu cu rezultate.
    Catalin Buradatencu/Arrubium Macin

    RăspundețiȘtergere
  4. Catalin Buradatencu uite id meu de mess iulyk_iulyan

    RăspundețiȘtergere
  5. ce arbitri ati avut?chiar daca,dar de la un aut dat aiurea nu se justifica gestul jucatorului vostru(nu stiu nici cine a fost,nici ce a facut,dar probabil nu l-a eliminat degeaba)

    RăspundețiȘtergere