marți, 15 martie 2011

Sezonul de primavara a inceput pentru Unirea Casimcea cu un trofeu




Dupa o iarna lunga a inceput sezonul de primavara pentru Unirea Casimcea cu un mini turneu de fotbal in sala, cupa Martisorului pe care Unirea Casimcea a castigat-o in premiera dupa ce a invins in primul meci pe Pescarusul Sarichioi cu 4-2, in semifinale am trecut de Tractorul Horia cu scorul de 6-4 intr-un meci spectaculos cu multe goluri dar si cu multe greseli personale. In finala am jucat impotriva echipei Flacăra M. Kogălniceanu intr-un joc cu rasturnari de situatie in care am condus am fost egalati si condusi, iar pe final am reusit sa castigam cu 3-2, un meci cu multe ocazii mari ratate de ambele parti. Dupa acest turneu incepe pe 20 martie campionatul ligii a IV a judetului Tulcea, in prima etapa ne deplasam la Babadag pentru meciul cu Granitul Babadag.


In curand pun pe blog programul returului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu