miercuri, 2 decembrie 2009

Etapa 13 nu am jucat

In etapa a 13 mai multe echipe nu au fost programate datorita unor datorii printre care si adversara noastra Rapid Izvoarele.Cu aceasta ocazie sa organizat un meci amical la care au luat parte jucatorii actuali, fosti jucatori ai Unirii si juniori ,un meci la care nu am putut participa decat la ultimile minute din a 2-a repriza datorita unor motive obiective ,Mai jos cateva poze de la acest meci si rezultatele la seniori

SOIMII TOPOLOG-TRIUMF CERNA 2-3
PROGRESUL ISACCEA-EOLICA BAIA 1-5
TRACTORUL HORIA-RAZIM JURILOVCA 2-3
ARRUBIUM MACIN-PESCARUSUL SARICHIOI 2-0 (IESITA DE PE TEREN SARICHIOI)
RAPID IZVOARELE-UNIREA CASIMCEA 0-3 (NEPROGRAMARE GAZDE)
GLORIA AGIGHIOL-GRANITUL BABADAG 0-3 (NEPROGRAMARE GAZDE)
VIITORUL CIUCUROVA-FL.M.KOGALNICEANU 0-3 (NEPROGRAMARE GAZDE)
L.SLAVA CERCHEZA-NATIONAL SOMOVA 0-3 (NEPROGRAMARE GAZDE)




P.S. Imi cer mi de scuze dar de 2 etape nu am mai gasit rezultatele la juniori daca e cineva care imi poate spune cum as putea sa fac rost de ele va rog sa ma contactati pe Iulyk_iulyan@yahoo.com Va multumesc

9 comentarii:

  1. salut...actualizeaza si clasamentulla seniori pls...ms

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fata are prastalaul ala in galben din fata portii(in a doua poza}

    RăspundețiȘtergere
  3. Va rog fara comentarii jignitoare si mai ales anonime in ritmul asta o sa scot posibilitatea de a lasa comentariile anonime

    RăspundețiȘtergere
  4. dar cum il cheama?e din casimcea?

    RăspundețiȘtergere
  5. as vrea clasamentu de la juniori dar dak nu ai toate rez de la juniori asta e....#-o:-<

    RăspundețiȘtergere
  6. macin - sarichioi 1 - 0
    topolog - cerna 4 - 0
    horia - jurilovca 4 - 0
    issacea - baia 0 - 5
    restul 0 - 3 pt oaspeti

    astea sunt rezultatele de la juniori din etapa 13

    RăspundețiȘtergere
  7. issacea - baia 1 - 5 scz :)

    RăspundețiȘtergere
  8. la juniori nu se mai actualizeaza clasamentul????

    RăspundețiȘtergere